Jak nakupovat

1. Výběr zboží

- Vybírejte z kategorií: (Byliny, Matcha, Yerba Maté, Adaptogenní kávy, Extrakty z hub, Doplňky stravy, Příslušenství, Čajové kazety).

- Kliknutím na vybraný produkt si zobrazíte detail, složení a doporučené použití.

- Každý produkt obsahuje podrobný popis a informace o složení a účincích.

- Zvolte velikost balení nebo variantu (pokud je k dispozici).

- Klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“.

 2. Košík

- V pravém horním rohu klikněte na ikonu košíku.

- Zkontrolujte, zda máte v košíku vše, co potřebujete.

- Můžete pokračovat v nákupu nebo přejít k pokladně.

- Množství zboží můžete upravit nebo produkt odstranit.

- Pokud máte slevový kód, vložte ho do příslušného políčka.

- Pokračujte kliknutím na „Pokračovat“.

 3. Doprava a platba

Zvolte způsob dopravy:

- Zásilkovna na výdejní místo - 69 Kč

- Balíkovna / Česká pošta na výdejní místo - 69 Kč

- Balíkovna / Česká pošta na adresu - 109 Kč

Zvolte způsob platby:

- Google Pay - zdarma

- Online platba kartou - zdarma

- Rychlá platba přes banku - zdarma

- Převodem - zdarma

- Dobírkou - 30 Kč

4. Dodací údaje

Osobní údaje

- Jméno a příjmení – uveďte své celé jméno (kvůli správnému doručení).

- E-mail – na tento e-mail vám přijde potvrzení objednávky, informace o platbě a sledování zásilky.

- Telefon – nezbytný pro dopravce, aby vás mohl kontaktovat v případě potřeby.

Fakturační údaje

Pokud nenakupujete na firmu, vyplňte pouze svou doručovací adresu:

- Ulice a číslo domu

- Město

- PSČ

- Země je automaticky nastavená na Českou republiku

Pokud nakupujete na firmu, zaškrtněte políčko „Nakupuji na firmu“ a doplňte:

- Název firmy

- IČO (a případně DIČ)

- Zkontrolujte správnost údajů – usnadní to doručení.

Pokud chcete doručit objednávku na jinou adresu (například do práce nebo k rodině), zaškrtněte políčko „Doručit na jinou adresu“ a vyplňte potřebné údaje.

Do tohoto políčka můžete napsat libovolný vzkaz, například:

- přání ohledně balení

- požadavek na odložení odeslání

- jiné upřesnění k objednávce

Při dokončování objednávky si můžete vybrat, zda chcete nakoupit bez registrace, nebo se zaregistrovat.

Registrace vám přináší výhody:

- nemusíte při příštím nákupu znovu vyplňovat všechny údaje

- máte přehled o historii svých objednávek

- můžete sledovat stav své objednávky přímo v účtu

- snadno využijete slevové kupóny a akce

Pokud se rozhodnete registrovat, stačí zaškrtnout možnost „Chci se registrovat v e-shopu“ a zvolit si heslo.

5. Potvrzení objednávky

- Objednávku dokončíte kliknutím na „Odeslat objednávku“.

- Na e-mail obdržíte potvrzení s rekapitulací nákupu a dalšími informacemi. 

6. Doručení

- Zboží obvykle odesíláme do 24 hodin od přijetí platby nebo objednávky na dobírku.

- O odeslání vás budeme informovat e-mailem.

7. Reklamace a vrácení zboží

- Pokud byste nebyli spokojeni, můžete zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodu.

- Podrobnosti najdete v sekci Obchodní podmínky.